02.08.2019 | 15:15

Питання реалізації реформи первинної медицини в сільській місцевості перебуває під постійним контролем керівництва району.

01 серпня заступник голови Кегичівської районної державної адміністрації  Євгеній Пономарьов провів робочу нараду за участю,  головного лікаря КНЗ ЦПМСД Кегичівського району А. Парамонової, представника забудовника ТОВ «Будівельник» Д. Сеник, представника організації, що здійснює технічний нагляд за ходом будівельних робіт П. Шмигера та начальника відділу економіки, інфраструктури, архітектури, ЖКГ та ЦЗ районної державної адміністраціїТ. Перцевої.

На нараді розглянуто стан будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини у селі Андріївка. Цемає бути сучасниймедичний заклад, у якомунадаватимутьсявисокоякісніпослуги для жителівсіл Мажарка, Серго, Вовківка, Олександрівка та інших населених пунктів району.

В ході наради проаналізовано хід будівельних робіт, які виконано в цілому на 65%, та їх відповідність проектно-кошторисній документації. На сьогодні повністю завершено зовнішні роботи, в тому числі зведені та перекриті бетонними плитами стіни, установлені вікна, проведено утеплення цоколю та стін, прокладена система каналізації, зведена покрівля, залита бетонна підлога, завершені роботи по фасаду та розводці електричної мережі.

На часі- проведення внутрішніх робіт та облаштуванняамбулаторіїновимимеблями та обладнанням.

Також було уточнено вартість робіт, які необхідно додатково профінансувати до повного завершення будівництва та прийняття об’єкта в експлуатацію.

Євгеній Олексійович наголосив на необхідності прискорення темпів будівництва  з метою якнайшвидшого освоєння залишку коштів виділеної ще у 2017 році відповідної цільової субвенції з державного бюджету. Адже від цього залежить подальше співфінансування завершення робіт з районного та обласного бюджетів.

Учасників наради націлено на необхідності неухильного дотриманні календарного плану (графіку) виконання робіт при умові належного фінансування, а також здійснення постійного моніторингу стану будівництва.