14.11.2019 | 15:58

Життя від молодого покоління вимагає конкурентноспроможності, професійної і соціальної мобільності, якісної освіти, самовдосконалення, тому за умов реформування системи національної освіти, піднесення ролі творчої особистості в суспільстві значної актуальності у Красненській ЗОШ                   І-ІІІ ступенів набула система роботи з обдарованими дітьми. Науково-дослідницька діяльність, яку проводять учні школи, допомагає їм оволодівати вмінням самостійно отримувати нові знання, розвиває мислення, стимулює формування пізнавальних здібностей, тобто готує учнів до життя в умовах сучасного інформаційного суспільства. І тому свої наробки Саргсян Ліліт, учениця 10 класу і Коробка Максим, учень 9 класу Красненської ЗОШ               І-ІІІ ступенів представляли в складі команди Комунального закладу «Харківська обласна Мала академія наук Харківської обласної ради» на Всеукраїнському біологічному форумі учнівської та студентської молоді «Дотик природи». Форум проходив у 2 етапи: І етап – відбірковий (заочний), і ІІ етап – фінальний (очний) – з 05 листопада до 07 листопада в м. Київ, у вигляді портерного захисту науково-дослідницьких проектів. До участі в заході запрошувалися учні закладів загальної середньої, професійно-технічної, позашкільної освіти, а також студенти природничих факультетів закладів вищої освіти, які мають досвід дослідницько-експериментальної роботи в галузях природничих наук. Саргсян Л., яка захищала проект «Удосконалення адаптивної технології вирощування сої в Кегичівському районі Харківської області», була нагороджена дипломом ІІ ступеня, а Коробка М. з проектом «Роль мурах у лісосмугах Кегичівського району Харківської області» був відзначений дипломом ІІІ ступеня.

 На форумі учасники демонстрували свої знання, творчість, невипадково слово «творчість» одного кореня із словом «творити», тобто вкладати свої здібності, можливості у якусь справу. І мені дуже хочеться, щоб кожна дитина, яку ми виховуємо і навчаємо, стала б тією щасливою людиною, що пізнала себе, знайшла своє місце в житті, розвинула свої здібності й відчула радість від того, що її робота потрібна іншим.