09.04.2020 | 8:20

Податкові зміни у законодавстві на час карантину

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що ДПС України (далі – ДПС) на головній сторінці офіційного веб-порталу проінформувала про податкові зміни у законодавстві, внесені законами України від 17 березня 2020 року:

- № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», що набрав чинності 17.03.2020;

- № 533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19)», що набрав чинності 18.03.2020.

З новаціями у законодавстві на час карантину, внесеними зазначеними законами, можна ознайомитись за посиланням:

https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/413720.html

 ДПС також нагадала, що у період карантину оперативно отримати інформаційно-довідкові послуги можна:

- скориставшись Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом zir.tax.gov.ua (мобільний додаток «ЗІР ДПС» можна безкоштовно завантажити на власні мобільні пристрої, скориставшись інтернет-магазинами: App Store та Google Play);

- звернувшись до Контакт-центру ДПС за т. 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів). У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».

- надіславши запитання та повідомлення на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (без використання кваліфікованого електронного підпису).

З 1 березня по 31 травня 2020 року платники податків звільняються від штрафних санкцій за порушення податкового законодавства

Платники податків звільняються від штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, які вчинені протягом періоду з 1 березня по 31 травня 2020 року, крім санкцій за:

-порушення вимог до договорів дострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

-відчуження майна, яке перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

-порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, які застосовуються на загальних підставах;

-порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Тобто, закон не звільняє платників від застосування до них фінансової відповідальності контролюючими органами за:

-неподання або (несвоєчасне подання) податкової звітності з ПДВ, несплату(несвоєчасну сплату) податкових зобов’язань з ПДВ;

-неподання або несвоєчасне подання податкової звітності з акцизного податку, несплату (несвоєчасну сплату) податкових зобов’язань з акцизного податку;

-порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, порушення правил переміщення та/або зберігання пального або спирту етилового, не підтвердження цільового використання суб’єктами господарювання спирту етилового, біоетанолу, легких та важких дистилятів, нафтопродуктів, що отримані в якості сировини для виробництва у хімічній промисловості, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів;

-порушення вимог іншого законодавства України, контроль за отриманням якого покладено на контролюючи органи.

Довідково: Закон України від 17.03.2020 №533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID – 19)».

Порядок оподаткування ПДВ операції з постачання маркетингових послуг

Відповідно до пп. 14.1.108 п. 14.1 ст. 14 р. І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги);

Згідно із пп. «б» п. 185.1 ст. 185 р. V ПКУ об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ.

Місцем постачання послуг відповідно до п. 186.4 ст. 186 р. V ПКУ є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у п. 186.2 і п. 186.3 цієї статті.

Враховуючи вищенаведене, операція з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того кому вони надаються резиденту чи нерезиденту.

Звільнення від оподаткування ПДВ медвиробів для боротьби з коронавірусом

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що Законом України від 30.03.2020 № 540-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)" пункт 71 підзроділу ІІ розд. ХХ ПКУ викладено в новій редакції. Нагадаємо, що цей пункт було введено Законом № 530 щодо боротьби з коронавірусом. Зазначений пункт у попередній редакції звільняв від оподаткування ПДВ лише імпорт ліків та мед виробів для боротьби з коронавірусом.

Згідно зі змінами тимчасово, на період, що закінчується останнім числом місяця,  в якому завершується дія  карантину, звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання  на митній території України товарів  (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 року № 224.

Допомога для боротьби з коронавірусом неприбутковим організаціям – без збільшення фінрезультату

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до Закону України від 30.03.2020 № 540-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)" підрозділ 4 розділу ХХ Податкового кодексу України доповнено пунктами 51¹ - 51³. Цими новими пунктами перерахування допомоги або безоплатне надання товарів для боротьби з коронавірусом неприбутковим організаціям, МОЗ, лікарням не тягне за собою збільшення фінрезультату. 

Так, зокрема, відповідно до п. 51¹ у 2020 році коригування, встановлені абз. 1 пп. 140.5.9 ПКУ (щодо збільшення фінрезультату у разі надання допомоги у розмірі більше 4% оподатковуваного прибутку за минулий рік) не застосовуються до сум коштів або вартості лікарських засобів для надання медичної допомоги хворим, дезінфекційних засобів і антисептиків, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту, медичних виробів для скринінгу хворих, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги, медичних виробів, лабораторного обладнання, розхідних матеріалів, реагентів для лабораторних досліджень; медичних виробів, лабораторне обладнання, розхідних матеріалів для інфекційних відділень, патологоанатомічних відділень тощо), засобів особистої гігієни, продуктів харчування  та/або товарів за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Але слід враховувати, що таке звільнення від збільшення фінрезультату буде за умови, що цей перелік медвиробів та обладнання були добровільно перераховані (передані) громадськім об’єднанням та/або благодійним організаціям та/або МОЗ та/або іншим центральним органам виконавчої влади, які реалізують державну політику у сферах санітарного та епідемічного благополуччя, уповноваженій на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я та/або закладам охорони здоров’я державної та/або комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій протягом дії карантину.

Крім того, заклади охорони здоров’я  державної та/або комунальної власності зможуть зменшувати фінрезультат до оподаткування на суму  доходів, визнаних за правилами бухгалтерського обліку, в наслідок отримання ними лікарських засобів, медвиробів, продуктів харчування  або   товарів, за переліком визначеним Кабінетом Міністрів України, для боротьби з корона вірусом. Але  при використанні таких отриманих активів ці платники податку на прибуток повинні будуть збільшити фінрезультат оподаткування на суму витрат, визнаних у бухобліку.

До уваги платників податку на майно

Законом України від 30.03.2020 № 540-IX  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» було внесено зміни до Підрозділу 10. «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України в частині податку на майно.

Відповідно до внесених змін не нараховується та не сплачується  плата за землю (земельний податок та орендна плата за землі державної і комунальної власності) та податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у частині нежитлової нерухомості), за період з 1 березня по 31 березня 2020 року.

Платники, які подали уточнюючі податкові декларації з плати за землю та податкові декларації з податку  на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  щодо зменшення податкового зобов'язання за квітень 2020 року, зобов’язані відновити нарахування за квітень 2020 року шляхом подання відповідних уточнюючих декларацій не пізніше 30 квітня 2020 року.

Звертаємо Вашу увагу, що податкові зобов’язання за квітень 2020 року із зазначених платежів необхідно сплатити у терміни, визначені Податковим кодексом України.

 

Умови, за яких передбачено повернення надмірно сплаченого туристичного збору

Платники туристичного збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, у місцях справляння збору та з дотриманням інших вимог, визначених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

За один і той самий період перебування платника збору на території однієї адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, повторне справляння збору, вже сплаченого таким платником збору, не допускається.

Норми встановлені п.п. 268.6.1 п. 268.6 ст. 268 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

При цьому базою справляння туристичного збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених п.п. 268.5.1  п. 268.5 ст. 268 ПКУ (п. 268.4 ст. 264 ПКУ).

Особа здійснює тимчасове розміщення платника збору у місцях проживання (ночівлі), що належать такій особі на праві власності або на праві користування, виключно за наявності у платника збору документа, що підтверджує сплату ним туристичного збору відповідно до ПКУ та рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (п.п. 268.6.2 п. 268.6 ст. 268 ПКУ).

У разі дострокового залишення особою, яка сплатила туристичний збір, території адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, сума надмірно сплаченого збору підлягає поверненню такій особі у встановленому ПКУ порядку (п.п. 268.6.3 п. 268.6 ст. 268 ПКУ).

Самозайняті особи можуть не використовувати програмний РРО

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що самозайняті особи, а саме: «айтішники», юристи, консультанти та інші самозайняті особи, зокрема й ті, хто працює на третій групі спрощеної системи оподаткування, не мають застосовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО)/програмні РРО у разі:

-якщо їх клієнти розраховуються з такими самозайнятими особами виключно у безготівковій формі без застосування платіжних карток і перераховують їм кошти на поточний рахунок банківським переказом;

-якщо їх клієнт у касі банку вносить готівку для подальшого її зарахування на поточний рахунок такої самозайнятої особи – продавця.

Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» застосування програмних РРО для фізичних осіб – підприємців відтерміновано до 01 серпня 2020 року.

До уваги платників плати за землю!

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 533) та Законом України від 30 березня 2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» (далі – Закон № 540) внесено зміни, зокрема до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Нормами нового п. 524 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) не нараховується та не сплачується за період з 01 березня по 31 березня 2020 року.

З метою зменшення податкових зобов’язань з плати за землю за період з 01 березня по 31 березня 2020 року платники плати за землю (крім фізичних осіб), які відповідно до п. 286.2 ст. 286 ПКУ подали податкову декларацію з плати за землю за 2020 рік, мають право подати уточнюючу податкову декларацію (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ, та враховуючи зупинення перебігу таких строків на період з 18 березня по 31 травня 2020 року відповідно до п. 522 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ). В такій декларації відображаються зміни податкового зобов’язання із сплати плати за землю за березень 2020 року.

Ті платники плати за землю, які на підставі Закону № 533 подали уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за 2020 рік на зменшення податкових зобов’язань за березень та квітень 2020 року, враховуючи вимоги Закону № 540 зобов’язані подати не пізніше 30 квітня 2020 року уточнюючу податкову декларацію до податкової декларації з плати за землю за 2020 рік (з урахуванням раніше поданих уточнюючих податкових декларацій), в якій збільшують податкові зобов’язання з плати за землю за квітень 2020 рік, тобто відновлюють податкові зобов’язання, які були задекларовані в податковій декларації з плати за землю за 2020 рік.

Законом № 540 передбачено, що штрафні санкції, визначені ст. 50 ПКУ та штрафні санкції згідно вимог п. 120.2 ст. 120 ПКУ, за внесення змін до податкової звітності в частині збільшення податкових зобов’язань з плати за землю за податковий період квітень 2020 року, не нараховуються.

ДПС: на час карантину змінено процедури подачі/видачі документів для отримання адміністративних послуг, визначених законом № 481/95-ВР

Відповідно до Закону України від 17 березня 2020 року № 530-IX«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених законом.

Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Державна податкова служба України повідомляє, що документи стосовно надання адміністративних послуг, визначених Законом України від 19 грудня   1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями, на час карантину приймаються виключно через поштові скриньки органів ДПС та поштою.

Інформація щодо реєстрів діючих ліцензій та Єдиний державний реєстр місць зберігання оприлюднюються у розділі «Реєстри» офіційного вебпорталу ДПС.

У зв’язку з цим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину.

Збільшено граничні розміри доходу для платників єдиного податку

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що 02 квітня 2020 набули чинності зміни, внесені до Податкового Кодексу  Законом України від 30.03.2020  №540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», якими, зокрема, збільшено  граничні розміри доходу для платників єдиного податку І-ІІІ груп.

Граничний обсяг доходу  платників єдиного податку встановлено:

І група – до 1,0 млн.грн. замість 300,0 тис.грн.

ІІ група – до 5,0 млн.грн. замість 1,5 млн.грн.

ІІІ група – до 7,0 млн.грн. замість 5,0 млн.грн.

Як отримати Витяг з реєстру платників єдиного податку

 Згідно п. 299.1 ст. 299 Податкового кодексу України реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).

Нагадуємо, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп, які виявили бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинні звернутися із запитом про отримання такого витягу до податкового органу за місцем своєї податкової адреси.

Форми запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку затверджена наказом МФУ від 16.07.2019 № 308.

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Звертаємо увагу, що у зв’язку з оголошеним в Україні карантином з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19,користуйтеся електронними сервісами Державної податкової служби.

 

Підстави для нарахування плати за землю (земельного податку та орендної плати)

 Відповідно до п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 288.1 ст. 288 ПКУ підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Щодо терміну подання річної податкової декларації про майновий стан і доходи

Відповідно до змін, запроваджених Законом № 533, громадяни та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, для яких встановлено строки подання річної податкової декларації про майновий стан доходи (далі – декларація) підпунктом 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 Кодексу мають право подати декларацію за звітний (податковий) 2019 рік до 1 липня 2020 року.

Тобто, останній день подання декларації – 30 червня 2020. Податкові зобов’язання, визначені фізичними особами у таких деклараціях, мають бути сплачені до 1 жовтня 2020 року. Водночас, фізичні особи, як заявляють право на податкову знижку відповідно до статті 166 Кодексу, мають право подати декларацію за звітний (податковий) 2019 рік до 31 грудня 2020 року.

Які категорії осіб звільняються від обов’язку подання декларації про майновий стан і доходи?

Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що триває кампанія декларування доходів 2020. Громадяни, які отримали доходи, які не оподатковувались під час їх виплати, мають подати до податкових органів річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі - Декларація).

Обов'язок платника податку щодо подання Декларації вважається виконаним і Декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

- від податкових агентів, які згідно з цим розділом не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених цим розділом;

- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до цього розділу;

- у вигляді об'єктів спадщини, які відповідно до цього розділу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок до нотаріального оформлення об’єкту спадщини.

Звільняються від обов’язку подання Декларації платники податку, які:

- є малолітніми/неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб (у тому числі батьків) та/або держави станом на кінець звітного податкового року;

- перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні або ув'язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;

- у розшуку станом на кінець звітного податкового року;

- перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року;

- в інших випадках, визначених розділом ІV ПКУ.

Змінами, внесеними до Податкового Кодексу України Законом України від 17 березня 2020 року №533 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID – 19)», подовжено термін подачі Декларації до 1 липня 2020 року, а термін сплати задекларованих у ній податкових зобов’язань до 1 жовтня 2020 року. 

Використовуйте можливості Електронного кабінету не лише для подання звітності, але й для листування з органами ДПС

Головне управління ДПС у Харківській області інформує про можливості електронних сервісів  ДПС, які забезпечують змогу платникам податків не відвідуючи податкові органи здійснити необхідні процедури: подати звітність, фізичним особам – сплатити податки,  отримати інформацію щодо сплати податків та зборів можна в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету,  тут же міститься інформація про реквізити бюджетних рахунків  на поточну дату, у розділі «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету відображаються, зокрема, дані про всі рахунки самозайнятої особи відкриті у банках та інших фінансових установах (поточні, депозитні, кредитні тощо), подати заяву та отримати довідку про відсутність податкового боргу, подати заяву про повернення переплати.     

У режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечена можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема «Заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi» (J/F 1302001) і подання її до контролюючих органів.

Також у режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платнику податків надано  можливість створити та подати до податкового органу Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП ((J/F1312002) додатка №10 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом МФУ №1588 від 09.12.2011.

 Звертаємо увагу, що у розділі 3 «Відомості про об’єкти оподаткування платника податків» при першому поданні Повідомлення форми № 20-ОПП вказуються всі об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, а при наданні наступних Повідомлень зазначаються лише нові об’єкти, або об’єкти, по яких відбулися зміни.